marți, 17 iulie 2007

Plecaţi în Deltă! Acum!

Prea puţin douazeciş'ceva de zile pe an concediu. Mă gândesc că a rămas moştenire practica comunistă: nu le dăm mai mult concediu că nu le ajung banii şi le trece prin cap că o duc rău.

Abia după două săptămâni am început să-i simt gustul. Şi să nu vă povestesc ce gust! O nebunie armonioasă de saramură de şalău, plachie de caras, proţap de crap, somn prăjit, chiftele (pârjoale) de ştiucă şi nelipsitul borş din toate sortimentele de înotătoare de mai sus. Toate însoţite de mujdei făcut în diferite feluri. Mă ridicam de la masă plin ca o căpuşă şi peste cinci minute când auzeam propunerile pentru masa de seara - baltă-n gură. Parcă citeam reţete din cartea lui Radu Anton Roman, Balzacul gastronomiei româneşti.

Şi asta, a fost doar o parte din gustul Deltei.
Adrenalina din barca de patru metrii care zbura pe canalele inguste împinsă de 80 de cai în timp ce Artan urla în difuzoare "Ja, ja, ja / Ich bin aus Rumenia"!
Crapii de 4-5 kile care aproape te trăgeau din barcă crezând că mămăliga din cârlig plină de arome îi numai a lor!
Apusul din lungul canalului Cernovca unde soarele şi apa se iubeau încercând tot felul de poziţii nebănuite.
Şi poate multe nu imi vin acum în minte. Oricum, tră să mergeţi!
Indiferent de ce auziţi, Delta e extraordinară. Deşi, dacă vrei să vezi măcar ce am văzut eu îţi trebuie o barcă închiriată care te ustură la buzunar - "face banu' "!

Nişte poze - mâine.

Clujul la întoarcere: "Hmmm ce oraş frumos!"

Motto:
"Zici că-i fain în Deltă, da'... aşa-i!" - Doctăr Lectăr

Şi ceva găsit pe iutub.

3 comentarii:

Anonim spunea...

In sfarsit..dupa lupte seculare care au durat 2 saptamani, te-ai indurat si tu sa postezi ceva pt a-mi satisface apetitul..ironia sortii este ca dupa ce am citit cele de mai sus mi s-a facut o foame...mama mama:)..Vleau si eu in Delta!!!..da' acum..
Hai noroc si la mai mare:))

Anonim spunea...

Uelcam bec !
Aci in lumea celor care baga munca de parca se termina lumea azi maine.
Destinatiile de vacanta nu se uita spre delta si pestii ei ;) - la banii nostrii mai tataie, nu cred sa mai putem privi un apus de soare altfel decat de dupa heliomatul din beamve.
Vacantele vor fi un fel de cinematografe drive-in, proiectii cu miros de nisip la adapostul aerului conditionat.
Ii vad pe plaja ca stau relaxati dar pozitia corpului tradeaza faptul ca nu s-au dat de tot jos din tabla cu insemne mersedes.
Apusul de soare deci, ar mai fi numai pretextul pentru a o conduce pe blonda in luxoasa camera, necum promisiunea unor dezvaluiri fantastice in cercul prietenilor piliti, la caldura unui foc de noapte.

So, mai Guevara, tu faci parte din rezistenta.
As zice welcome to the club pe un soundtrack de Faith no More.

Revenim cand ne revenim!

Menestrel spunea...

Andruşca, las' că facem un platoaş! Nu te-am uitat!

Zed m-ai spart cu ashes to ashes.
Hurt il prefer al lui NIN.

Şi pt. că intreabă lumea: who's Zed?
Zed's dead! And this is his chopper baby:

http://zed-ze-german.blogspot.com/