miercuri, 18 iulie 2007

Cinci stele! Cel puţin...

Te-ai trezit iubita mea? Somnul de dupa-amiază mi-a prins foarte bine şi mie, dar m-am trezit orbit de soarele care vrea să plece. Cum unde? Are întâlnire cu marea. De dimineaţă s-a plimbat ţanţos pe tot cerul, sigur pe el deşi, noi ştim foarte bine... dacă nu s-ar răcori in valurile pline de sare, mâine ar fi un ruşinos ascuns după nori...


Haideee... de ce faci mofturi? Ne aşteaptă o seară minunată! Pelicanii au programate coregrafii în jumătate de oră iar cormoranii fac scufundări încă de dimineaţă. Vreo cinşpe egrete graţioase aşteaptă sub fereastră să îţi cânte ceva. Iar eu,... eu ţi-am adus flori. Nuferi galbeni.


Mă bucur că îţi plac! I-am cules cu mare greutate! Şi se uitau la mine destul de speriaţi ca elicea mea revoluţionară să nu le reteze rădăcinile.

Bucătăreasa ne aşteaptă deja la masă! Chelnerul are o Zghihară de Huşi pusă la rece pentru noi. I-am spus că preferăm vinul sec. Au fost foarte fericiţi amândoi că ne simţim bine la ei. Îţi spun un secret, dar să nu le spui! Ne-au pregătit o specialitate - proţap de crap.


Excelent! L-am terminat amândoi! Doamne câte gusturi se bălăceau în sosul ăla...

Haide să ne plimbăm. Nu, azi nu ieşim pe faleză. Azi e o ocazie specială. Împlinim patru ani, şapte luni şi şaptişpe zile. Limuzina ne aşteaptă. Stă legată cuminte de ponton şi dansează. O să ne ducă uşor prin barcostrăzile de stuf. Nu vrei uşor? Nici o problemă, voi accelera la maxim!


Şi mie mi-a placut enorm!
Te cred că e cea mai minunată vacanţă! Doar suntem la cinci stele! Cel puţin...
Dacă nu mă crezi priveşte cerul.

6 comentarii:

vali.turean spunea...

Cum sa mai privim cerul, cand bucati blonde sunt plouate peste carnea fragila, iar sosul lor se prelinge usor printre vaile rumenite usor de caldura. Cum sa privesti altceva si sa nu te gandesti la so.....

...ma duc sa manc pateul ala. :(

Zedz spunea...

Fain, faine poze, parcă mă aşteptam la mai multe ;)
Menestreleee azi noapte am deşărtat nişte beri, tu ştii cum mă strânge coifu'?
Păi are legatură, că acu mi foame (mneam mneam la poza ceea) şi sunt deshidratat de-aş bea şi apa din Dunăre.
Şi dacă a fi să fie vreodată aş vrea să mergem in Făgăraş , să urcăm pe Negoiu. Călare pe-un ţînţar bine hrănit din Deltă.
Mi-ai adus un platouaş?

Menestrel spunea...

Bine c-ai beut fără mine...
Te durea butonu' verde dacă mă sunai?
Oricum dacă ne vedem nu merem în Marty că acolo adorm când mă pun pe budă!

Te bagi la un Negoiu uichendu' asta?
Io am plecat!
Iar platouaşul doar sus la cabană!

Zedz spunea...

o fo baute pe neasteptate.
tu stii cum din 2 sa fac 9 ultra rapid.. in timp ce fiimiu dormea de rupea malu' , io cu gabi dovedeam ca inca ne mai tine :)
inca is in safe-mode, asta micu io-s tatas-o ase ca tre sa stau flexat.
deocamdata, pe munte, doar pana la cota 1400, la Baisoara, ca fiimiu tre sa se aclimatizeze. in weekendu asta.
deci negoiu tre planuit din vreme si poate nu anu asta.
te bagi la o Baisoara sau meri sa mori in Fagaras?

Menestrel spunea...

Vezi să bei laptele lu fii-tu c-apoi îi rămâne lui berea!
Poate mă sucesc şi viu!

Chipintaci!

Anonim spunea...

Mai..tu vrei sa ma las de cura asa-i?:)..am inteles in Delta e superb, de fapt mai mult decat superb..da' nu mai rasuci si tu cutitul in rana:(..
Pozele sunt super..la tine vin cand trebuie sa-mi fac poze pt album:)
Ma duc sa mananc si eu un Fibrobar(nici macar un pateu cum spunea vali)...te-am tzucat