vineri, 20 iulie 2007

Vinerea mă doare-n ceafă!

Adică m-am trezit cu o durere insuportabilă în ceafă!
De la coloană? Curent? Lipsă de mişcare? Habar n-am! Ideea e că doare a dracu' de rău, şi ciuda creşte la gândul că aveam un munte planificat... dar poate îmi trece...

Azi nu am decât muzici în cap.
Şi de asta tre să vă bucuraţi că-i Vineri:

Cure-Friday I'm in love


...şi nu vă doare ceafa.

Şi una soft pentru topul nostru. Menestrel, Zed, Vali şi cine mai propune e bine venit - Andruşca io încă te aştept. Mai am nişte muşterii care nu vor nicicum să zică nimic dar încă nu mă iau de ei că aseară mi-au făcut grătare.
Propunerea:

James - Getting away with it


Promit că peste ceva vreme când simt io în urină că s-au strâns destule, fac o lună de blog numa pentru topu ăsta! Trebuia făcut odată! Parcă singur mi-era frică... Zed să-ţi trăiască ideea!

5 comentarii:

Anonim spunea...

No gata..:(( m-am saturat..de ce vineri ai tot timpul cel mai mult de lucru si in restul zilelor freci menta?..Sa fie din cauza lui Murphy?nu stiu..oricum DAAAAA...vreau top cu melodii promit ca o sa contribui dar majoritatea o sa fie axate pe jazz:P..joking..sau poate nu?
Oricum Peninsula here I come!!!!!!!..de luni sunt in vacationes..i cannot wait..yuppiii

Zed(za dad) incantata de cunostiinta, La multi ani si la mai mare:)...dai si la mine o apa plata cu lamaie?:P in BARDEZI?

Menestrel- blog nu o sa-mi fac oricum:D

de la The Cure prefer Lullaby in loc de Friday..

Menestrel spunea...

Dar azi îi Vineri nu ... Lullaby :D

Anonim spunea...

Nu conteaza..la cat de somn mi-e am nevoie de un Lullaby:D

Primele melodii propuse
take a pick-
Portishead(Numb, Only You si Humming)
Basia(Promises, Miles Away,Simple Pleasures)
Deftones-Bored(daca sunteti nervosi pe langa faptul ca everything sucks)
Skunk Anansie-Hedonism, Twisted

Mentionez ca in afara de Basia toate sunt "ciudate"..mai ales ultimele doua si sunt sigura ca nu o sa va placa..dar eu tot le pun in top..nu pe primele locuri pt ca sunt altele cu siguranta mai bune:P

Concediu placut mie:)..v-am pupat; pana la urma nu v-am pus jazz:),dar promit ca o sa o fac cat de curant

Anonim spunea...

as propune Bobby McFerrin - Don't Worry, Be Happy :D stiti voi

Zedz spunea...

@Andruska - merci de urari!
vom bea ce vom crede de cuviinta, doar sa vina happeningul
Si, da, am vazut Portishead propus, mi-am adus aminte ce bine suna:
Portishead - Wandering stars

Deftones n-am ascultat de o mie de ani, ah la naiba ce bine e cu playlist-ul asta ca uite ca ma plictiseam de propriul winamp.

SO, ideea ar fi sa putem bea in BARDEZI pe muzica propusa aci (aci si in viitor)

Vacanta placuta andruska!
am vrut sa zic sa vii cu poze de la festival da' uitasem. ca nu blog.

e, sa nu uit, ar merge un pic de Gogol Bordello ? :)