luni, 23 iulie 2007

Puţă de maimuţă!

Am invins durerea din ceafă şi-am plecat în Plaiul Foii!
A fost excelent ca de obicei. Nu are rost să laud Piatra Craiului, toată lumea ştie.
Am ajuns vineri noapte pe la unu şi am căutat vreo juma de oră un loc unde să punem cortul. Era plin de corturi şi de maşini cum n-am văzut niciodată. Parcă era o padure din marginea Bucureştiului. Adică plin de maşini cu B din care urlau diferite râgâieli, adică manele. Numa' graşi cu ţâţele pe-afară şi burţi pline de bere care nu au urcat în viaţa lor pe un traseu de munte. Dar erau la munte! Ce mai conta pentru ei. Deşi, micii şi berea au acelaşi gust oriunde.

Noi ne-am văzut de treaba noastră, am făcut un munte şi seara am băgăt o chitară cu nişte băieţi mortali din Zărneşti. N-am gătat bine chitara că vreo trei guţişti se apucă să strige la noi cuvinte din cântecele respective. I-am iertat. Nu ar fi fost corectă o bătălie. Şi noi eram tot trei, nu de asta îi vorba... da' aveam două chitări la noi (Arpi ştie ce poţi păţi de la chitară) şi eram nervos că am căzut în apă cu două minute înainte. Aşa că i-am iertat. Acum îmi pare rău. Ştii de ce? Că ăia dau 250 de mii pe un sidi cu guţă când un Timpuri Noi îi 69 de mii! Şi nu ar fi singurul motiv...

Pentru ei azi pun o pesă de pesă! Cu şanse serioase la locul unu din top. O caracterizare balzaciană a manelistului, direct, niu entri, ză best: floriiiiiiin maimuţăăăăăăăăăăăă...
(a se asculta până la capăt, merită)

4 comentarii:

Zedz spunea...

Ma da astia cand s-o dat jos din copaci?
Presupun ca nu de multa vreme de vreme ce inca-s la poalele muntilor.
Frateee, io zic ca trebuia sa ii ajutati , cu un gard acolo ceva, un pic de fan proaspat cosit, eventual puteati si voi risipi vreo doua trei maciulii de chibrit si le descopereati si lor focul.
Si p-orma io zic ca ati ratat un documentar pentru Descopery Cianel, primele maimute din lume care compun un fel de muzica si o asculta cu mare placere, aparind-o cu pretul vietii.
Si, la dracu, trebuia sa ii invatati sa fiarba ce manca, sa scapam de duhoare.

te plangi de pret?
pai cum sa se vanda cd-urile lui gutza de maimutza care ma freaca la putsa pe bani putsini? doar inlauntrul lor e destul pentru un platouas de minim 10 persoane, basca ciapa, usturoiu, salamu' featuring slanina.

Menestrel spunea...

Io n-am pic de violenţă în mine... da cu ăştia se schimbă placa!
Le-aş da în gură în draci! Un pic dacă se mai apropiau ăia în Plai era scandal!

Zedz spunea...

Hai ma, nu-ti place Thom Yorke of Radiohead?
A scos omu un album solo de mai mare incantarea romaniei! E extra!
Ca sexul de dimineata.
Bine, tu nu ai cum sa stii, ca de obicei dimineata esti mahmur si/sau varza.

Menestrel spunea...

Îi mortal! Acum îl revăd.
Cât despre sexul de dimineaţă, îmi place, dar să nu fiu singur!