vineri, 29 iunie 2007

Una! Aia! Singura!

Oare Hotelul californian al celor de la Eagles îi mai bun decat Final Cut-ul pinkfloydian?
Nici nu mă pot gândi la aşa comparaţie. Îi ca şi cum i-aş compara pe Hi-Q cu Andrieş. Şi totuşi, dacă excludem cărămida din zid nu cred că vreo piesă Waters-Gilmore se ridică peste Hotel California ca şi notorietate. Nici Wish you were here! Nici Mother! Nici măcar Confortably Numb!

Dar, vreo altă piesă Eagles mai ştie careva? Şi mă refer la lume, masă, populaţie, nu la fanii trupei. Nu prea. Pe când auzi destul de des un Money, Time, Hey You sau Brain Damage.

La concertul Waters din Budapesta (14.04.2007) am trăit un fel de orgasm porcesc care a durat 3 ore. La final, 15 mii de oameni (din care vreo 4 mii de romani) am ieşit din OZN-ul de sticlă şi metal MUŢI. Păi ce Dumnezo să mai zici? Cuvintele ar fi fost ca şi zgomotul de tras apa, după ce am plâns pe Mother ca o pensionară la care îi cântă Fuego la uşă.

Şi acum platoaşul!

Una! Aia! Singura!

Atât! Un Hotel California!
În primul rând vei fi comparat cu tine, apoi cu ăilalţi.
Şi foarte important - tre să simţi momentul.

Meseriaşi Eagles. Au simţit-o, au făcut-o, au prins momentul.
Recomand încă doua pentru cine nu le ştie deşi am numa' cititori geniali.
1. Tequilla Sunrise
2. Desperado

Şi vă recomand şi ceva de la Pink Floyd: TOT. Sau dacă sunteţi selectivi, pentru azi:
Roger Waters - Amused to death -album solo.

Casa mea: o casă cu acorduri ample!

Rugaciune:
Doamne-zmulţam că s-o mărit punctul de pensie: 37.5% din mediul brut.

Motto:
"I'm afraid of ze germans" -Zed

6 comentarii:

Anonim spunea...

Daca te referi la "masa, populatie" atunci n-are rost sa facem comparatii intre nici un fel de trupa, intre trupe.
Ca si cu filmele premiate pe baza voturilor publicului. sincer, crezi ca ai rezista playlist-ului popular?
Baga mare pe blog poate mai culturalizam masele ;)
Deci, platouash pentru azi:
Audioslave , Chris Cornell & a little bit of Fun Loving Criminals.
Damn Fine Music.
... and there's more to come.
ask Menestrelu'
te bagi sa facem un playlist al tuturor timpurilor? sau macar unul recent, da mancat pa fuga.

Anonim spunea...

« Our music can generate awesome nightmares or it can throw you into the most fascinating ecstasy. Usually the latter happens. We realize that our audience stops dancing and just stands there in awe-stricken ecstasy » Roger Waters

Menestrel spunea...

Zed: Mortal platoaşu' tau. Deja is pe el. Cat despre playlist... Facem. Dar mai intâi, am ţâşnit în Deltă o săptămână. După care munte o săptămână.
Eu trimit prima propunere. Câte una pe zi după care le adunăm - una veche de pe Moţilor: Duran Duran - Come undone.

Andruska: Citatul tau îmi curge demult prin vene. Amestecat cu produse de import.

vali.turean spunea...

Deci...mamă...mămică...maică-sa, mamă-sa...mă-sa! Deci "mă-sa"! Ce legatură are cu Pink FLoyd...va zic eu: nici una. Dar are legatură cu maneliştii rătăciţi pe bloguri, impiedicaţi de cuvinte grele. Dacă înjurăm, macar să înjurăm corect.

Şi cum adică mă "nu bea"? Bea mai, dar bea frumos. Bea cu stil...fancy, trendy. Si bea cand trebe, cat trebe (na ca m-am dat de gol-îs de la ţară).

Dar emotiile nu tin cont de culoarea pielii, nu? Parcă am fost şi eu la concert. Parca am scris şi eu despre concert. Parca tot nu-i de-ajuns...

Fir intins...si ţânţari sătui! :D

Anonim spunea...

Bibescule, fir intins!
un peste la gratar, ala da platouash!
sper ca vii cu poze pt blog.

vara ii mai vara , caldura mai suportabila , in concediu.

No.2 in playlist: Thom Yorke - The Clock (http://youtube.com/watch?v=Z1nFB-R-_gI)

Viva la revolucion, Guevara! ;)

vali.turean spunea...

No.3 in playlist, daca mi se permite:
David Bowie - Ziggy Stardust

tot de pe iutub:
http://youtube.com/watch?v=c5nL1AUPGr0