miercuri, 19 septembrie 2007

Tripleţii impotenţi ai iupisiului

Se mişca extraordinar şi sunt cei mai tari din lume. Îţi formează automat numărul de telefon la care te gândeşti. Când porneşti televizorul, iupisiu' comută automat pe sport.ro dacă este meci, pe acasa.tv dacă îl deschide nevastă-mea şi pe playboy.tv pentru copii sub optişpe ani. La primul click de mouse îmi citeşte mailurile, îmi daunlodează ultimul episod din lost şi historiul plin de pornoşaguri se şterge dacă mausul nu îmi recunoaşte amprenta. Toate aceste lucruri se întâmplă dacă te conectezi la pachetul tripleţilor de la iupisi.

Vin la firmă dimineaţă şi ledurile modemului clipeau încercând să îmi spună ceva. Probabil "boule, reziliază contracul că sunt un modem de căcat la fel ca toate serviciile pe care ţi le oferim"! Eram prea somnoros să îl bag în seamă. Sun la 0364....... adică la serviciul tehnic al iupisiului. Îmi răspunde cineva după juma de oră.

Primul: "Ne cerem scuze pentru neplăcerile create dar sunt lucrări în zona dumneavoastră. Într-o oră, o oră jumate se va rezolva".

După trei ore al doilea: "Cate calculatoare aveţi în reţea? Aipiurile sunt ok? Ce deneseuri aveţi? Nu stiu ce poate să aibă, lăsaţi-l să-şi revină..."

A treia: "Modemul îmi răspunde la ping. Aveţi probabil o problemă cu faiăruălu'. Hai pa."

Al patrulea: "Aveţi prea mult semnal în modem!" What the fuck?

Noroc cu un coleg care e meseriaş şi mai şi cunoaşte vo câţiva meseriaşi dintre care câţiva chiar de la iupisi. Dintr-o dată, fără să se schimbe modemul cum se proceda în alte dăţi, mi-a venit netu şi aşa vă scriu şi vouă pe netul proaspăt venit din bunăvoinţa iupisiului. Mai contează că plătesc 70 de euro pe lună? Tot la relaţiile tipic româneşti am ajuns chiar dacă serviciul îmi este oferit de un mamut gen iupisi, parcă luam net de la colegii de palier din cămin.

De fapt, răspunsul final a fost: "Dacă nu mai vreţi neplăceri - fibră optică!" Adică mă sabotează ca să trec pe fibră că îi mai scump şi mai bine pentru ei. Păi cum să trec pe fibră la iupisi? Să îmi spună că îi murdară sticla şi tră să o cheme pe doamna de servici care spală geamurile?

Asta e realitatea. Servicii identice cu reclama stupidă dată pe fiecare post din zece în zece minute. Tripleţii chei şi urâţi - simbolistica exactă a celor trei servicii de rahat. Făina şi bucătăria murdară din reclama - harababura şi lipsa de profesionalism. Şi nu în ultimul rând, tripleţii "frumoşi" îmbrăcaţi în alb - imaginea pe care o vor şefii iupisi. Păi măi CEO of iupisi, măi dă madăr facăr menegărs of iupisi, ar fi trebuit să filmaţi trei porci balacindu-se în noroi cu deviza: "Aici sunt banii tăi măi boule, dar nu ne pasă!"


3 comentarii:

Zedz spunea...

cam scump rahatul la 70 de euro.
da halatu, halatu cat e ?

la ei de obicei asta e smecheria la serviciul clienti ca sa te trimita la plimbare - iti spun sa lasi modemul asa, ca dureaza pana se sincronizeaza. am pus si eu botu pana am apelat la cunostintele de la astral si am aflat care-i treaba.
si-am taiat cablu de la iupisi cu cutter-u si inca mai au nesimtirea sa-mi trimita instiintari ca avem restante de plata. I-AUZI!

Vaffanculo, UPC !

Menestrel spunea...

Nu halatu!

Rahatu, cât costă rahatu!

Răspuns: 70 Euro fără TVA!

Anonim spunea...

Inca cineva care da banii degeaba la UPC. Noi ne-am hotarat, GATA, reziliem contractul. Cu factura platita de 4 ori mi-a taiat net-ul pt neplata. nu erau verificate platile prin virament bancar, ce sa iti povestesc, si acest lucru se intampla de 1 an si jumatate. De cand le-am zis ca reziliem contarctul, avem net, fara sa platim factura pe luna trecuta. DECI se poate!