marți, 11 septembrie 2007

Blogu' lu' Gogu muzicologu'

Păi io nu-s băiat deştept?
Adică scriu aci pă blogu ăsta numa chestii inteligente de am cel puţin două miliarde de cititori din toate colţurile galaxiei. Am citit celel mai tari carţi din lume - Alchimistul, De veghe în lanul de secară, Crimă şi pedeapsă, Lolita ... Şi pe lângă asta, mai am timp să ascult şi muzică bună de vă pun pe winamped numa bunătăţuri. Răspund la comentarii numa cu fraze inteligente iar pe cele care atentează la pudoare blogului Meu nu le accept. Scriu ce imi vine în minte, iar in zilele în care nu imi vine (cam multe de altfel) nu scriu. Când scriu, îmi aleg cuvintele ca nu cumva să scap ceva ardelenisme, poate mă publică Caţavencu. Lumea se uită lung la mine şi îşi şoptesc complice: Bă, ăsta-i Gogu muzicologu care scrie blogu!

Păi io nu-s băiat deştept?
Abordez teme din orice domeniu: politică, evenimente, monden şi chiar despre dezastrele de acu şaizeci de ani. Nu îmi place mai nimic, că aşa-i la modă, iar la cele mai bune bancuri râd înfundat. Orice recomandare de carte, muzică sau film o iau ca pe o ofensă personală. Dar tu mie-mi spui? Păi n-am văzut io cele mai tari filme: Lista lui Schindler, 7 ani în Tibet, Stăpânul Inelelor, Titanic, Patimile lui Hristos ... ? Nu am io boxe cinci.unu cu carcasă de lemn pe care le sparg cu Depeche Mode şi Muse? Nu am io cea mai tare bibliotecă de concerte pe dividi?

Păi io nu-s băiat deştept?
Păi nu mi-am luat io credit şi mi-am tras trei camere în bloc nou care nici nu se construieşte? Ăsta-i "trendu"! Dacă îţi iei în bloc vechi cică ai probleme cu instalaţiile şi cu vecinii. Păi nu am io cel mai tare aparat foto chiar dacă fac zece poze pe lună? Nu mă duc io de revelion în cele mai tari staţiuni de ski chiar dacă nu calc pe pârtie? Nu am io cele mai tari accesorii indiferent de domeniu în care vreau să impresionez? Nu am io telefon cu windowz mobail şi cameră cu megapixeli? Nu umblu io în cele mai tari cluburi şi mă cunosc barmanii: Vezi de el că iar nu plăteşte!

Ăsta-s io - Gogu muzicologu care scrie blogu

Un comentariu:

vali.turean spunea...

Esti modest frate. Pai nu pomenesti tu de chitara ta meseriasa de'jmilioane cu corzi de'jsute de mii, de jocu tau meserias engheigi tot de'jmilioane pe care te-ai jucat o saptamana, de leptopu' super wide. Aaaa....si de iesirile la multe chile de cefe! Nu zi nimic de vinul de calitate. Asta o stie toata lumea.

Hai pa!