miercuri, 12 septembrie 2007

Bed for love!

Candva foloseam patul, acum dormim în el.

Altadata dormeam chiar daca erau firmituri în pat de la sandvişuri mâncate la un film bun, acum ne uităm la filme fără să mâncam nimic... cel mult un suc. Un pat de cămin ne era suficient şi ne iubeam de două ori pe noapte cu încă cinci în cameră, acum avem saltea de doi pe doi - şi parcă ne deranjăm unul pe celălalt. Era mişto patul de cămin, nici nu puteai să te cerţi că tot acolo ajungeam. Acum te văd că mai scoţi o plapumă şi înţeleg. Pe o pernă dormeam amândoi, acum avem cel puţin trei în pat şi parcă nu îmi place niciuna. Avem veioză cu senzori, atunci dormeam când se stingea lumina. Deasupra patului erau carţi prăfuite atinse puţin doar în sesiune. Acum avem extra joburi pe care nu reuşim în timpul serviciului să le terminăm. Atunci eram Eu şi te uitai la mine ca la un zeu grec. Acum te uiţi la mine ca la o fereastră şi îmi spui veşnic că eşti obosită. Facem curăţenie în week-end pentru că în timpul săptămânii ajungi la ora nouă seara, şi atunci, dormim.

Femeie, mi-e dor de patul ăla de cămin...

2 comentarii:

Unknown spunea...

:( . Da. Lipsesc multe. Lipsesc diminetile in care aruncai perna peste ceasul desteptator si dormeai inca 5 ore , lipsesc serile in care fumand o tigara in 4 asteptai autocarul care aducea mult asteptatul pachet de acasa .... . Acum mananci la cele mai scumpe restaurante si parca tot nu trece foamea , te trezesti cu 2 minute inaintea sa sune ceasul . Altadata pana ajungeai la destinatie faceai cunostinta cu 5 persoane (3 erau fete faine ) , acum cel mult te injuri cu 10 participanti la trafic. M-am intrebat si eu ce poate fi si am primit un raspuns nu foarte placut : sufar de ceea ce se numeste prostia omului ajuns la 30 ani. Vreau bani si nu ma intereseaza altceva. Insa daca nu ar fi asa , cum a-si putea sa ma uit la 50 de ani in urma spunand : uite de prost am fost si cum a trecut viata pe langa :(

Menestrel spunea...

Erau mai faine chefurile cu V33 şi gin ieftin decât "party-urile" cu coniace rafinate şi fetească neagră. Şi parcă aveam gagici faine fără maşina lu tata sau vanzoleală in Diesel şi Outwear. Se duce totul dracului după ce faci bani. Atunci aveam trei sute de mii pe săptămână şi aveam veşnic ce manca şi bea. Ba mai plăteam şi intrare în Atlantic sau Wake-up...