joi, 2 august 2007

No bine-i amu?

La caniculă am făcut mofturi şi toată ţara ar fi vrut concediu plătit de firmă undeva în nişte insule de prin Pacific. Acum daca avem treişpe grade dimineaţa iar nu-i bine, că... vorba aia, îi vară şi tre să fie cald. Şi asta nu e tot! Vine în două luni toamna cu ploi, frunze căzute, bălţi şi maşini care te stropesc în staţia de troleu. Atunci să vedeţi vene tăiate şi chef de muncă! După care iarna minunată în care tre să ne luam bilete in Finlanda dacă vrem să schiem că nu o să avem decât fleaşcă şi noroi.

Deci nu îi bine nicicum! Îs fucked-up de vreo săptămână şi nu mai ştiu pe ce să dau vina...
De fapt nici nu vreau să dau vina pe cineva sau ceva ci să scap de starea "minunată". Să vezi acum ce se umple junku de xanaxuri şi alte pastile minunate care mă vor salva din odioasa stare. Poate imi revin mai tarziu, sau mâine, sau poate nu!

Viva la revolucion of ze fucked-up people!

Motto:
"La venganza es un plato que se sirve FRIO!" -un platouaş din Kill Bill

Un comentariu:

Zedz spunea...

ii din cauza ca romania ne-o mancat creieru - asa mi-a spus un amic plecat in tarile calde. unde se pare ca esti protejat de toate la umbra emanata de capsuni si de la clima bizonica.
vaai? dar ce se intampla? aici in tarile calde slujbele is la fel de greu de gasit? vaaai?! dar eu de 6 ani schimb joburile cam 3 pe lunaaaa...
vaai!? dar unde sunt banii cei multi??
deci nici in tarile calde nici in alea reci nu ii bine, unde mai pui ca e o conspiratie mondiala a evreilor.. :)))))
..cand o sa se raceasca si in tarile calde, tuturor le va fi dor de prieteni - singura salvare.