miercuri, 8 august 2007

Compromis sportiv

-Da, ştiai foarte bine că azi trebuie să mergem la ziua prietenei mele! Parcă nu mai joacă Steaua... A câştigat 1-0 în tur, oricum se califică. Înţelegeam dacă juca cu vreo echipă mai cunoscută! Aşa faci tot timpul, ori că ai treabă la servici, ori că mergi la bere cu băieţii, ori speli maşina, ori mergi pe la nu-ştiu-cine să îţi copiezi nu-ştiu-ce concerte, dar prietenele mele nu contează. Eu aşa mă port cu prietenii tăi?

-Nu, draga mea! Dar ştii şi tu de când aştept meciul ăsta.
Parcă nu ai ştii că îmi plac prietenele tale. Aproape toate. Dar chiar azi? Şi chiar la opt jumate? Am vorbit şi cu băieţii, ne vedem pe terasă în Haşdeu, au rezervat deja locuri, cum se termină meciul am venit. Te rog mult! Promit că ne uităm după asta numai la patinaj artistic.
Ştii că te iubesc şi nu vreau să te superi, dar vreau să văd meciul...

Se supără, ridică din sprâncene şi se întoarce spre cealaltă parte. Ce să faci în situaţia asta? Nu ţi-o va ierta niciodată! E ziua prietenei şi tu nu mergi la petrecerea ei? Foarte grav! Nu ţine nimic, nici cu patinajul, nici cu gimnastica şi nici cu plimbări prin parc. Stai şi te gândeşti, îţi calci pe inimă şi întrebi:

-Dacă vin promiţi că mă laşi să mă uit?

3 comentarii:

Anonim spunea...

Aproape toate! Ti-o iei pe coaja rau daca aflu ca nu intru in categoria in care trebuie.
Hai ca meciul l-ai vazut, Steaua a castigat, papa bun ti-am dat... asa-i ca viata e frumoasa?

Unknown spunea...

"Da te las sa te uiti dar cand este cea mai importanta faza te voi intreba ce parere ai despre poseta prietenei , despre o cana sau un pahar de pe masa , sau daca vrei sa mergem in weekend-ul viitor la plimbare."

Menestrel spunea...

ezac. Aici ii capcana!!!